6. http://www.youtube.com/watch?v=UPGMzgGxNWE&feature=fvst

I

INT. MENJADOR. DIA

Menjador de família ultra-convencional, la decoració és barrocament quica. La MARE està planxant, el PARE està al diari llegint al sofà. Es posa davant seu el FILL.

FILL

(tallat)

Mare, pare. Tinc una cosa a dir-vos. (la MARE deixa la planxa sobre la taula, el PARE va aixecar la vista del diari.) Però prometeu que em continuareu estimant. (PARE i MARE somriuen)

MARE

Oh, fill, quines coses de dir.

PARE

Gerard, per favor. Vam deixar-te d’estimar quan ens vas dir que eres pederasta…

FILL

No.

PARE

… zoofílic…

FILL

Ni una mica.

PARE

… necrofílic, tot junt i d’improvís?

MARE

(rient, encantada)

A més durant el discurs de boda de la teva germana, hauries d’haver vist la cara de l’àvia Montse!

PARE

Digues, Gerard, et vam deixar d’estimar?

FILL

Gens!

PARE

Exacte! Què vam fer?

GERARD

Facilitar-me tots els pollets morts que vaig demanar.

PARE

I aquell cadàver de vedell pel teu aniversari.

MARE

Ai, encara tens la Dolly a la nevera, per si et ve de gust. La xinxilla aquella l’he llençada aquest matí, que ja estava molt malament. Però tens la Dolly, si vols.

FILL

Gràcies mama, després potser.

PARE

Doncs no tinguis por, fill meu, que crec (mira la MARE, satisfet) que som prou progres. Què és el que ens volies dir?

FILL

A veure. Jo estic molt content amb tanta comprensió, i ho tinc tot, però…

PARE

Però…?

FILL

Però sempre són… cadells femella.

MARE

(no entenent)

I?

El PARE deixa el diari sobre la seva falda, molt a poc a poc.

FILL

I no és que em facin fàstic, però… prefereixo els cadells mascles.

MARE

(xisclant, tapant-se la cara amb les mans)

Oh Déu meu!

El PARE se’l mira, lívid de ràbia.

PARE

Estàs insinuant que ets… gai?

 

FILL

(abaixant el cap, avergonyit)

Sí, pare. Sóc…

PARE

(tallant-lo, cridant)

FORA D’AQUESTA CASA! FORA!

El FILL surt corrents del menjador i tanca d’un cop fort de porta. El PARE murmura ‘descastat’ i la MARE arrenca a plorar.

*

PS: els camins de l’interliniat de WordPress

són inescrutables.


Deixa un comentari

