22. Manual del vianant

[…]
No suporto els els afiliadors de la carpeta.
Paraula màgica: ‘sócsòcia’. Jo sempre dic que sóc sòcia.
Sí?
I tant. A més et miren molt bé. ‘Holaa, perdona, som d’Intermón Oxfam i…’ ‘Sócsòcia.’ ‘Ah, molt bé! Que vagi bé!’ I et desbarren el pas amb cara cordial. Intermón? Sócsòcia. Grinpis? Sócsòcia. Adena, Mans Unides, Intervida, Aldeas Infantiles, Savethechildren? Sóc sòcia. Més sòcia no puc ser. Terroristes homicides piròmans anònims, també sóc sòcia. Sóc la presidenta, si cal.
Ahà. Testigos de Jehová?
‘Jesús te ama’. ‘No señora, es sólo sexo’.
Que ràpid arribes als llocs.

 

*

2 thoughts on “22. Manual del vianant

  1. Szarfer ha dit:

    Perquè m’hi sento identificat?

  2. m. ha dit:

    m’omples d’orgull. jo tinc una amiga que és sòcia. i que escriu. i ja no em cal res més.

Deixa un comentari

