44. I’m Harvey Pekar

Maries Rovires n’hi ha a patades, i mariarovira@gmail.com només una. Foteu-vos, vaig arribar jo primer. Foteu-vos? No pas. Des que vaig obrir el compte m’han arribat tots els correus destinats a les maria.rovira, mariarovira85, maria.rovira.segoncognomrandom. Des d’aquell moment m’arriben mails de:

àvies que m’envien PowerPoints (reiteradament, sense fer-me cas quan els preciso que no sóc la seva néta)

– professors que m’informen de la reunió de pràctiques de química (on entendria el mateix tant si hi vaig com si no)

– fogosos amants que em diuen petita i em recorden la nostra nit a L’Hospitalet

esteticistes que em donen hora per depilar i tenyir i em demanen si puc anar a buscar els nens (apel·lant la profunda amistat que suposo que tenim)

– fotos d’un aniversari on jo no en tinc constància empírica però ‘nos lo pasamos bomba familia

– un tal Eric Manzanares m’envia el pdf d’una pàgina i dues línies titulat ‘La reproducció’, molt instructiu. L’assumpte ‘casera tresor’ (?).

– el secretari de l’EMM Berga s’adreça a mi i a la resta dels ‘benvolguts músics del Magnificat de Schonherr’ per saber qui és la vil rata que s’ha endut les partitures de viola i violí 2

– ‘Estimado Virgilio, recuerda que mañana tienes una cita con Randstad’

– un amigoinvisibleonline.com amb assumpte ‘Kiss Killer Fuckaire‘ em comunica que li haig de fer un regal a l’Èlia.

– un grup de quarentones entusiasmades amb les reunions del tupper sex i fer sopars a La Barceloneta (i jo ja em sento una d’elles, sois geniales chicas).

i tantes tantes altres. No sempre aclareixo el malentès; espero no haver causat cap desastre a nivell còsmic. Tothom té una Maria Rovira a la seva vida. És com els cobrellits de l’IKEA, però menys útil. Feu la prova a Facebook. Som tantes. Massa. És la versió femenina i local de Pepe López. Anant com va la burocràcia del país, a qualsevol Mariarrovira se li pot anar la pinça, cometre un genocidi i que les forces(?) de l’ordre(?) es posin a perseguir-me sense descans. I jo ploraré i cridaré i em desesperaré fent-los entendre que jo no sóc aquella Maria Rovira, que sóc una altra, la del correu simple. I la meva mare plorarà i lamentarà haver desestimat la proposta dels meus germans i inscriure’m com a Petigorda al registre civil.

*

– American Splendor

Anuncis

7 thoughts on “44. I’m Harvey Pekar

  1. Oriol ha dit:

    Pues vaia Lastre això del nom no? jeje.

    Tot i que no et pots queixar, tens diversió per temps!

  2. […] En Teo agafa el ferrocarril 4. I en un atac d'originalitat, 5. Rissaga de lolz 6. Fills de l'ESO 6. Tots som únics i irrepetibles PERÒ 7. Es veu que a aquests bichos els llences a una piscina i moren ofegats perquè els sura el cul i […]

  3. vidalboix ha dit:

    Su boca es tan sensual.
    Me cautiva y me exita,
    no te canso de besar.
    Su lengua es mi debilidad.
    Ella sabe los truquitos.
    Diganme si hay alguien mas

  4. Maria ha dit:

    Bon dia Maria Rovira, sóc la Maria Rovira!
    Sento si t’he causat problemes haha
    La veritat és que culpa meva tampoc és, perquè jo el meu mail el dono correcte però llavors, entre la iaia, els secretaris de les Escoles de música i els del cau, creuen que m’equivoco quan els dono el meu mail (deuen pensar que no pot ser que ho faci acabar amb dues as). De fet, dels exemples de dalt, jo apareixo a tres 😂
    Res més, només demanar-te disculpes i que hi hagi sort!

    Atentament,
    Maria Rovira

    • s. ha dit:

      hahaha brutal! no cal gens que et disculpis, ja veus, em proporciona bells moments. tranquil·la perquè m’arriben de mil llocs diferents. (per casualitat toques en una orquestra també? els havia desaparegut una partitura. ah haha, m’acaba d’escriure la teva amiga del cau i em confirma que sí). aquestes també sou tu? https://www.facebook.com/OyeSherman/posts/700268516657495

      res de disculpes i encantada! ara que ho sé te’ls puc reenviar a l’adreça correcta si veig que poden ser teus.

      una abraçada!
      Maria Rovira

      • Maria ha dit:

        Doncs sí, si tenen a veure amb la música i el cau, probablement són meus. El tema de la iaia jo crec que ja no molestarà més fins d’aquí un temps, ja s’ha cansat de tanta tecnologia que no entén!

        Que vagi bé,
        Maria Rovira

Deixa un comentari

