70. DUEMILATRÈDICI

Amics, amigues (el que vindria a ser l’amicat),

l’any nou ja és aquí, i WordPress t’envia les estadístiques del teu any, conscient que si ets blogger a poca cosa més t’aferres en aquesta vida. Mireu de quines triquiñuelas (en català correcte tracamanyes) se serveixen per fer-nos sentir millor:

600 people reached the top of Mt. Everest in 2012.

This blog got about 3.500 views in 2012.

If every person who reached the top of Mt. Everest viewed this blog,

it would have taken 6 years to get that many views!

M’imagino un ordinador pampalluguejant en el cim glaçat del món i els alpinistes rebentats sense oxigen arribant desplomant-se mirant enrere eixugant llagrimeta pels companys perduts i-Ei, un blog! I l’Emma Vilarasau?

Així doncs,

aquest 2012,

1. Oye Sherman ha tingut 3.500 visites de 28 països diferents del món! (no, la idea que hi hagi alguna cosa automàtica random no se m’ha acudit, deixeu-me)

2. Els posts més vistos són mèrit dels del càsting de Next https://oyesherman.wordpress.com/2012/07/21/54-venga-chicas-que-me-lo-quitan-del-reformatorio/ i de l’ànima il·luminada que va batejar EL FRACASO BAR https://oyesherman.wordpress.com/2012/11/09/66-amb-il%C2%B7lusio/ però ei, qui està pendent d’aquestes petites joies inadvertides dins del mundanal ruido? Servidora.

3. Algú ha arribat al meu blog buscant ‘Imatges sobre els ronquet infantil‘ (no sé si li va servir d’ajuda) i oyesherman.com. Algun dia, algun dia tindrem domenys propis, amichs. De moment em quedo a WordPress que em fa aquestes tonteries com l’informe de l’any i a mi em fa molta il·lusió.

4. El comentand més actiu, Marta III Raga, un aplaudiment si us plau! (sempre és un honor que et segueixi la reialesa austrohongaresa)

I això. Que estic molt contenta i m’ho passo molt bé i gràcies per haver vingut. Que la nit d’avui estigui tan plena de gresca – xerinola – ballaruca i hematomes com aquest vídeo:

Bon 2013!

*

Deixa un comentari

