72. Listen, and check.

Hola,

m’agrada la informàtica, els espaguetis i els calendaris de gats. Que què tinc a l’armari? Un abric blau, unes mitges taronges, un jersei a ratlles blanques i blaves… Com? De veritat? És molt interessant això que em dius! No m’ho crec. No m’agrada esquiar. Prefereixo nedar. I tu? Oh, els préssecs de la senyora Hoxtrottermind són excel·lents. Volia anar al centre comercial amb en Max, però al final vaig amb la Susi al cine. Tu què faràs? I tu, ets casat o solter? Tu ets de pinces als mugrons o de cera calenta al recte? Both. Sóc un personatge multiforme però absurdament parcial, asexual i atemporal que he estat dissenyat per ensenyar nocions gramaticals a éssers desmotivats. Han creat un monstre i ara em tenen en una mena d’esfera pre-ontològica on només puc formular frases sense cap tipus d’interès, repeteixo cap. Preferiria anar al teatre abans que quedar-me recollint l’habitació. A quina hora surt el tren de les 15.04? És igual que la pregunta no tingui sentit, és per ensenyar-vos, PER ENSENYAR-VOS, IMBÈCILS DESAGRAÏTS. Són converses AMB MI MATEIX. Us penseu que em diverteixo? El pitjor és quan surto a les fotos. Apa, teic yor workbook. O no. Total, fins que no us interessi en el més mínim no aprendreu res. Anar a Londres a servir cafès no us sembla millor que fer tota aquesta pantomima al llarg dels anys?

27. Jjómuorc. Match de foto uiz the séntens. 

bigredbus

*

2 thoughts on “72. Listen, and check.

  1. frenchi | * ha dit:

    […] alguna vegada per aquí, les frases dels libre d’anglès sempre m’han fascinat, ja sigui per banals-impersonals (A l’armari tinc un abric blau i un jersei de ratlles. Volia anar al centre comercial amb en […]

Deixa un comentari

