78. ABOUT

Martina Miralpeix Gatius va néixer a Barcino fa un grapat de primaveres i algun lustre. És llicenciada en Filologia Catalana, Teoria de la Literatura, Literatura Comparada, Comparació de la Filologia i Filologia Catalana de nou (per repassar pronoms febles i enllestir-los-les-he’us per sempre). Poeta, rodamón (que és com homeless però amb més glamour), titellaire ocasional, ha trotat per les estepes del Kazakhstan, la jungla brasilera i els voltants de l’Estació de Sants. La seva dansa de la pluja a Holanda li va valer un linxament públic i la deportació immediata; el seu negoci de fermalls de feltre a Gràcia, la ruïna més justificada. Estima els seus geranis, les cançons en occità, les carpetes de dofins, somniar truites d’ou de guatlla i parlar de si mateixa en 3a persona sense que això resulti inquietant sinó volgudament naïf i encantador.

*

Ignasi Berenguer-Palau Esbelrich-Torneda. Ser directiu d’una gran multinacional establert a Pedralbes amb la seva dona i els quinze fills de noms compostos no li ha impedit donar veu al seu jo interior descobert en caríssimes estades de yoga i meditació al seu fanzine PUTA SOZIEDAD KE JERNA DA, l’original estampat amb els excrements del collie de la família sobre cartró Don Simón.

*

 

ts müssenhorfer (Pérez). Dur. Eclèctic. Pop. Kerouac en patinet. Ha tret la coma del seu teclat perquè no li fa falta. Les seves pàgines esclaten en l’èxtasi de la post-modernitat. Porta tupé des dels 14 anys. Queda per berenar amb la Bibiana Ballbè. Va descobrir fa temps que deixar frases inacabades era cool així que

*

Maria Rovira Lastra. Tinc un sentiment entre la compassió i el menyspreu profund pels adolescents (jo vaig néixer als 21). No suporto els ‘Forns de pà’. Una vegada vaig trobar un pèl púbic a la sucrera, i ni així em vaig passar a la sacarina. Mai vaig formar part del Club Súper 3. Estic informant-me jurídicament per prohibir els texans bombachos i el cabell d’àngel. Tenia el casset de la Història de Catalunya en cançons, i això explica moltes coses. La meva primera obra, co-escrita amb el meu germà, fou el remake literari ‘El Zoo d’en Putas’. Una vegada em van preguntar si havia sortit per cessària i vaig respondre que no coneixia la disco. (tot és verídic)

*

Anuncis

2 thoughts on “78. ABOUT

  1. jo ha dit:

    Aviam, anem per punts…
    1- No TOT és verídic, per mi vas néixer als 2 anys i així et mantindràs in aeternum.
    2- La nostra primera obra no està editada, però aprofito l’avinentesa per reclamar un nou treball co-autoral.
    3- Un petunarru!

  2. s. ha dit:

    1- ♥
    2- ♥
    3- ♥

Deixa un comentari

