95. URM (-Vengo anch’io, -No tu no)

EXT. CAMP D’ESPORTS. DIA

Tres testimonis de fills de papà vividors parlen a càmera mentre condueixen un iot, juguen a pàdel i cavalquen pel prat.

 FILL DE PAPÀ 1: Jo m’he rascat les pilotes a quatre mans durant el batxillerat i ara he entrat a la carrera que volia!

FILL DE PAPÀ 2: Jo no tinc ni idea del que vol dir la paraula esforç, i així continuarà sent!

FILL DE PAPÀ 3: Jo sóc molt estúpid, però abans d’acabar la carrera ja tindré feina. Per cordar-me jo sol les sabates! No, haha, volia dir en una empresa!

FILL DE PAPÀ 1: Perquè m’ho puc permetre!

FILL DE PAPÀ 2: Perquè m’ho puc permetre!

FILL DE PAPÀ 3: Perquè m’ho puc. Permetre!

VEU EN OFF: Universitat Rockefeller de Mollerussa. El teu cognom compost, és el que compta. URM. Per a tu. (Potser. Bé, no, el més probable és que no).

*

*

Deixa un comentari

