96. SSSSHT

L’altre dia caminant pel centre em vaig quedar clavada mirant això.

*

senteix-te

*

SENTEIX-TE GUAPA, CÒMODA & SEXY CADA DIA.

(donada la meva expressió catatònica i el meu minutet de parpelleig pausat el segurata es devia pensar que tenia un conflicte sexual per resoldre, no diguem ja quan vaig treure el mòbil per fer la foto. Devia poder sentir el meu pensament malalt: ‘Chochos, chochos de maniquí, chochos de maniquí‘).

Los suspiros son aire y van al aire, però les faltes ortogràfiques en àmbit públic són la meva obsessió i van al Twitter.

*

senteixo4

*

No comptava però amb la figura felina del community manager de Güomensecret, molt amable per cert, que ho encaixa esportivament.

*

senteixo2

*

No devia comptar, però, amb la meva repel·lència patològica.

*

senteixo3

*

Tot i que era totalment cert! Vaig experimentar una escalforeta al cor, com la que deuen sentir els avis que escriuen cartes a l’Avui per advertir d’un esvoranc secular a la seva vorera i ve gent i els ho arregla. Bé, com se sentirien si algú els fes cas. Hahà! Vells.

*

*

 

 

 

Deixa un comentari

