104. TEENAGE RIOT

Primera edició del Mierderet Literario del Gilles de Rai, a l’Arco de la Virgen. La gent treu els seus textos DE MERDA a l’arena per carregar-se’ls entre els aplaudiments cruels del públic. És un format màgic.

Però jo vaig pujar a dir que ho sentia de veritat, que jo sempre havia escrit coses dignes. Més que dignes; positives i alegres, d’un humor esclatant i alexandrins. Jo era una pre-adolescent que no podia esperar per emprendre aquell camí que era la vida, i mirava engrescada les perspectives que m’esperaven. Així ho vaig plasmar a la meva poesia DESERT, i des d’aquí, tot queia en caiguda lliure en una espiral d’autocompadiment, queixa i adjectius injustificables.

 

*

*

http://vimeo.com/colectivogillesderai Al canal de Gilles de Rai, la resta del 1r Mierderet (espectacular, de debò) i toooota la resta de vídeos dels cabarets tant a l’Arco de la Virgen com al Rai Art. Doneu-hi-ho-ha una utllada, o hasta un vistasso. No us en en empenedireu! (no vull cap denúncia en cas contrari)

Anuncis

Deixa un comentari

