108. PITS.ZIP

Vaig entrar al Women Secret de Portaferrissa (perquè hi passava i tenia temps però suposo que en realitat va ser per aquesta pulsió obsessiva més o menys inconscient que ens han inculcat des de ben petitons pels quatre costats des de les múltiples pantalles d’esdevenir més follables mitjançant el consum).

(hehe, a vegades ma mare llegeix el blog. Hola mama).

Vaig entrar al Women Secret de Portaferrissa, doncs.

Després d’una breu inspecció (no, no, no, fora Hello Kitties, fora atuendu de figurant de Moulin Rouge) agafes per la copa uns sostenidors bonics i  oh, sorpresa. Els dits, en acció de pinça, es troben (moltíssim) abans del que s’esperaven amb la resistència. No semblen sostenidors. Semblen llibres de butxaca.

I el mateix passa amb gran part del gèneru que hi ha allà.

Surto d’allà i faig el que qualsevol persona valenta, indignada, amb ganes de canviar les coses i sense por a res faria.

Un tweetie.

rellenaket

Després d’una resposta tan psè que al community manager li va costar dos dies, vaig donar per tancada la meva croada. El meu comentari devia estar sent mastegat per la cabra digital del departamento Graciosetes del Internet.

Però llavors, també a Twitter (ara visc allà, envieu-m’hi postals), vaig veure-hi el lúcid anàlisi gràfic de la lúcida @esments.

va de pits 001

Perquè quan vas a comprar sostenidors i sobretot a partir d’una talla cap avall només n’hi ha amb push-up és com si et diguessin, ;) tranqui, yo me encargo. Una mena d’ortotètia per defecte i benèvola. Sssht sht sht no cal que diguis res, ja veiem quin és el problema.

Perquè no és que estigui malament (oh no valga’m Déu quiérete a ti misma tal y como eres) però podria estar millor. I segur que vols estar millor. A que sí. Pillina.

gràfica

A veure, sostenidors (paraula lletgíssima d’altra banda, tot i que no tant com menstruació). Que sostenen. Sostenidors. No projectadorsal’estratofera. Estan bé on estan, gràcies. No en vull més ni els vull més amunt. Ni m’agrada que m’empenyin al metro ni m’agrada que m’empenyin els pits. Em sembla prou coherent.

*

‘Doncs si no els vols amb push-up, no te’ls compris’. No, clar, no ho faig. Però que cada vegada sigui més difícil trobar-ne sense push-up (com se diu en català? Farcit? Sembla un bunyol. Retllè? M’agradaria però no crec) és pervers i de pas enrere.

Estàs bé com estàs sempre i quan et posis això, et pintis així i facis desaparèixer totes aquestes lorzas que t’entestes a anomenar ‘jo’.

lorzas

*

Anar a comprar sostenidors i trobar-ne només amb push-up és com si anessis a comprar sabates i només en trobessis amb taló.

O anar al banc i que només t’expedissin tarja de crèdit a nom del teu marit.

O que tots els videoclips del món fossin aquesta puta xarcuteria.

*

Ara per definir tu feminidad ja no hi ha corsès però hi ha gym i zumba i fitness i abds & gluts i anar a córrer 4 vegades al dia i ei que ho faig per a mi ;) (ui sí, i només és casualitat que reverteixi en estar bona) i paral·lelament depilació a totes les zones del cos que quedin al descobert (o sigui totes). Depilació que també es fa per una mateixa. Perquè la menjada d’olla general i sistemàtica porta a que et sigui totalment horrorós VEURE els TEUS propis pèls.

Perquè ja sabeu:

malos pelos malos cuerpos

La genealogia de la moral té lloc a Major de Sarrià. Però el tema el deixarem per un altre dia.

*

Ara no hi ha corsés perquè ara es porta invertir una gran quantitat de diners, temps i espai mental en modelar-te a tu mateix. I on no hi arribi el gym, el règim, les operacions o el photoshop… push-up :).

*

Avui dia les dones estudien i treballen i algunes fan cosetes. Però que s’ho currin per agradar perquè si no ens enfadarem. Uns mínims, per favor.

És un discurs força obvi el de ‘La teva màxima prioritat a la vida no ha de ser estar bona‘.

Però a vegades sembla que no.

paso de operarme

pah

(missatge de la Plataforma d’Afectats pels Hidrats de carboni)

LIPOGRASIL

estrena glúteos

ponte mamas

*

*

Prou ja d’aquest model insostenible! (hehe, ho pilleu)

Que les dones no som només un parell de pits. També tenim un cul, joder.

Salut i Cosmpolitan.

simone

*

*

RELATED POSTSTSTSTSTS 
92. JUST FOR GIRLZ TV
80. DE PAVOFRÍO, ME RÍO
85. COSMOTROLLITAN
87. MISS HIPOGLUCÈMIA ONE OF YOUR TWEETS!
https://oyesherman.wordpress.com/category/girlz/

*

PSEUDORELATED POSTS
1. POEMA SENSE ÈPICA
2. POEMA SENSE ÈPICA II
15. BYE-BYE MENDEL
17. H&M
77. POST-PERDIUS
79. LISTEN, CHECK, AND CHANGE YOUR DAUGHTER FOR TEN GOATS
96.1 VICTORIA SECRET
*
ABSOLUTELY NOT RELATED POST (AT ALL)
2. APRECIATS SENYORS
3 thoughts on “108. PITS.ZIP

  1. Tinc una amiga que per aquest motiu ja només els compra a l’Etam. Jo ja he renunciat al glamúr i vaig a Basics.

  2. tortasparatodas ha dit:

    Una feminasi anda suelta por la red!

Deixa un comentari

