113. EGO SUM LUX MUNDI*

* NO ACUMULABLE CON OTRAS OFERTAS.

L’Helena Santacana i jo ens hem presentat al concurs d’Arroz Negro!

La temàtica era EL MILAGRO, si escrivies en català havies de colar ‘Deien que era fuster‘ per algun lloc (veureu a la pantalla la marca del calçador) i a la il·lustració podíem triar entre col·locar-hi un caganer, un ganxo i un motlle de galeta.

Un 33% dels vots són del jurat de la revista, un 33% dels professors del Laboratorio de Escritura i l’altre 33% són (sigh) vot del públic. Llegiu-vos-ho i si us agrada feu cliki a sota. No cal ni votar ni registrar-se ni dur un pètal d’un Edelweiss, és fer like.

Feu like per dignitat, per emprenyar el Constitucional o perquè l’Helena i jo guanyem 150 naps. Ella volia gastar-s’ho en menjar i beure però jo, des de la meva butaca de pell mentre escoltava Wagner al tocadiscs, vaig dir, ‘Tu, posem-ho per fer una edició guai del fanzine’ (alerta, les interlocutores podenestan totalment canviades).

Va guanyar la meva* opció. Així doncs, pel fanzine anirà!

Aquí està l’enllaç amb el text sencer i el desto de votar

http://bcnmes.com/portfolio/ego-sum-lux-mundi/

I aquí un fragment:

Després de l’Arbredelbéidelmalgate, el diluvi universal, Sodoma i Gomorra, les plagues d’Egipte i enviar el Meu fill aquí i allà (amb lo poc que li agrada anar a fer recados), Vaig considerar que la cosa estava força consolidada com per aparcar el tema miracles un temps; tot tirava molt sol (és increïble com us aferra una pesta negra d’abast transcontinental). Però a partir d’un moment… ja van començar certes suspicàcies cap a la Meva Persona.
Spinoza (quina credibilitat pot tenir algú que es diu Baruch?),
Hume (el bo d’en David, mirant-s’ho tot amb ulls petitets);
després arriba Kant i diu que si no pot assegurar l’existència de la perruca carrinclona que porta posada, no parlem ja de Mi.
I Nietzsche.
El meu Risto Mejide personal. Mitja Wikiquote és seva.
Que si l’única diferència entre Jo i ell és que ell existeix. Que només creuria en un Déu que sàpiga ballar (quan aquí tothom fa el que pot, i escolti, Jo no ho sé eh, però ell aspecte aspecte de rei de la pista tampoc el tenia, sap què li vull dir). Que si Estic mort, Estic mort i M’heu matat vosaltres. Doncs aquí Em té, fent distretament els mots encreuats i apartant-Me amb un punt d’aprensió d’aquest colom que no sé què vol mentre Nietzsche està, com a mínim, destemplat.

Arroz-Negro-Helena-Santacana-web-REV

La jamba que només pensa en afartar-se* es va veure obligada a utilitzar aquest to de verd. Li dóna molt un rollo guardià de la cripta. Però potser pel sicnificat prufun del text ja va bé.

I aquí el text de l’Arroz Negro 2012!

https://oyesherman.wordpress.com/2012/11/05/65-vote-for-sherman/

*

*

Anuncis

Deixa un comentari

