116. SERVESA BIAR COCA HASHTAG

Acabo de desxifrar que al segell d’ahir que tinc al canell posa ‘ME LIARON’. Me l’han colada. Ranciofact a flor de pell.

L’Alsàcia i la Lorena sempre m’han sonat a dues amigues de les que sempre van juntes (ara ja no es fan tant però les continuen associant).

Cada any igual. Demano la pau mundial i unes tisores de ziga-zaga i em diuen que tot no pot ser :(

‘Una manzana cada mañana aleja al médico de la ventana’ (i si insisteix, proveu amb projectils més eficaços).

– – –

Guay del Paraguay vs Nanay de la China.

@guizzeta: ”De Guatemala a guatepeor” podría pelear por el tercer puesto?

– – –

Fer una tesi doctoral impecable i colar-hi el verb ‘furular’ pel mig.

Qualsevol moment és bo per alçar-se i exclamar ‘TODO FORMABA PARTE… DE MI MALISIOSO PLÓN’

Quan ha sonat l’alarma, al somni jo estava consultant premsa per Internet. No passa res, estar mort per dins no és tan greu.

Fer-li senyals d’àrbitre al dj de ‘canvi’ i ‘antiesportiva’ pot semblar bona idea a segons quina hora.

Ara m’encantaria obrir-me la closca, treure el cervell, netejar-li bé totes les circumvolucions, fer-li un petonet i tornar-me’l a posar.

Un GPS amb veu i consignes de pastor d’atura.

DE AMAGATOTTI ha passat a ser la meva expressió italiana inventada preferida. Vos inform.

– – –

SÍ A L’EUTANÀSIA

(l’activista egoista)

(la vol per a ella)

(segons quins matins)

– – –

I amb el treball ‘Els arbres, aquests animals lents’ sota el braç vaig anar a picar la porta de la facultat de Biologia.

Els meus coneixements són una capriciosa imbrincació entre absurdíssimes concrecions random i llacunes garrafals.

@zuvielzirkus: Que tens el cervell ple de mandangues inútils, vaja. +1.

– – –

No et preocupis: sol haver-hi una explicació lògica per a tot. La més comuna és que ets imbècil i has introduït malament alguna dada.

– – –

@Bardaler Còdig. Còdigs. LA RÀBIA.

@oyesherman: Crim i Còdig.

– – –

Alerta: ‘AVONTA CHOCHOS’ pot substituir ‘on’ només en registres informals.

@fiodorpacheco: I en clíniques ginecològiques.

@oyesherman: -Avonta chochos està el depressor de llengua? – Doctor, aquí no s’estila. – Xapa la boca xata.

@fiodorpacheco: – Passa, passa, chochete. (Com a ginecòleg és bo, ara, poca empatia)

@oyesherman: Bueeeno bueno buehno, per on s’entra? Ah, sí, ja veig EL FELPUDO. (Dr House a Ginecologia, l’spin-off)

@fiodorpacheco: – Bueno, FINS D’AQUÍ UNA ESTONA! (fa el gest de tirar-se a l’aigua tapant-se el nas)

@oyesherman:  (té unes ulleres de submarinisme allà al costat per fer la broma. L’auxiliar sospira mirant al sostre.)

@fiodorpacheco:  – QUÈ FAS OBRINT LES CAMES, DESVERGONYIDA? -Doctor, estem en una visita de ginecologia… -NO CANVIÏS DE TEMA

@oyesherman: ‘Hehe a ver nena qué te pongo, rape, bonito, merluzaa…? (i l’està remenant amb una espàtula. Acabarà als tribunals).

– – –

– Parla’m de tu :)

– Aquest matí m’ha sortit un gra a l’occipital com per penjar-hi l’abric.

– Okis.

– – –

No sé si al Ross de Friends li va sortir molt bé la seva triquinyuèla de reconvertir la seva carrera com a Álex Ubago. Bé, sí que ho sé.

– – –

: ) )))))) Jabba el Hutt un dia bo.

{|:<) Professor Capdecastanya, tristoi.

– – –

És quan el meu ordinador dorm que ho veig clar, porc d’una crosta gens fina.

Vestir malament per guanyar despullat.

Tornar cap a casa amb la barra de pa agafada com la baioneta de la dignitat alimentària.

‘M’exalta el nou i m’enamora el vell’ (JV Foix, revolucionat amb els compis de la ofi)

– – –

@quimtestar La neula. La neula sí que és de postguerra.

@oyesherman:  cabell d’àngel és de falsa il·lusió de riquesa just abans i de timidíssim senyal de recuperació just després.

– – –

Ajustar-se una coixesa ínfima amb mitjons de diferent gruix. Microortopèdia.

Kèfirdeputa. (els ànims es caldegen a can Herrera).

Dramatitzar quan s’està malalt? Ha! (llença al bidó en flames la roba bruta. Es posa a netejar amb sorra i fervor got plats i coberts).

– – –

-Ei, anem a fer un glopet de llet i un Almax?

(Li agrada el noi, però té l’estómac delicat.)

– – –

Fer llenya de l’arbre caigut. Fer crispetes de la panotxa afligida.

És que hi ha cognoms i cognoms, coño. Jo em vull dir STOUDAMIRE.

Fer-se una carmanyola rància simplement perquè NO TENS GANA QUAN TE LA FAS també s’hauria de considerar autolesió.

A 1 de cada 10 dentistes li passa com a mi i escup sang com un tísic cada vegada que es renta les dents.

Crec que explotaré la meva exòtica bellesa i em tenyiré amb henna el mustachu.

La mare que et va parir >> La puta que et va cagar (ara un 40% més ofensiu!)

Els meus dos principis inamovibles són:

– Els bistecs crus

– Les dutxes bullint

Els altres, buènu. Es poden parlar.

@oyesherman:  si em dutxés amb un bistec quedaria més fet que si me’l cuinés per dinar, ara qu’hi penso.

– – –

Jo que no l’aimo gaire

jo que no l’aimo no,

jo que no l’aimo gaire

la vida de community manager.

(tampoc aimo gaire la rima)

@oyesherman:  (la guineu quan no les pot)

– – –

Quan tinc l’escriptori víndous ple de merda ho arrossego tot a dins d’una carpeta anomenada escriptori. I així.

Fan dels gerundis en diminutiu. Andandito.

Llençar la merda de la taula al llit per treballar, llençar-la del llit a la taula per dormir

Tigretone de Beauvoir (té greixos trans i feminisme a parts iguals).

Això de no deixar mai les claus al mateix lloc em provoca auto-arrests domiciliaris.

Tinc matí de voler només que la Sílvia Pérez Cruz se’m posi a la falda i em canti Muntanyes regalades.

L’estat hauria de posar garanties perquè els qui dormim 8h ens puguem fer els màrtirs igualment.

‘Petarded’ = Petarda + Retarded.

La Verdinale de Gràcia aglutina tants conceptes i hàixtecs que no m’estranyaria que volés pels aires per explosió espontània.

Entrar als lavabos de noies de Zona Hermètica molt convençuda molt senyora i dir, ‘Bona tarda’.

Les llumsdeNadaldecadany són com el primer gra preadolescent, que les veus i penses ‘No fotis, encara és massa d’hora per aquesta merda’.

Les racions del Nostrum m’aniran molt bé el dia que em dediqui professionalment a nodrir colibrís.

Avui dia a Horta hi ha tants forns que un esquirol no podria creuar-la sense endur-se 6 fartons per 1€.

Kenzaburo Oé és da fiesterest name evah. Té graderia.

Avui soparé espinacs. (es marca uns farols poc interessants que no generen reacció).

Badall nivell ‘vibració axil·lar’.

És començar a escriure sense mirar i empiesa el desfile de divinidades astecas.

Un jornaler parant de cop, recolzat a l’aixada, prement-se els ulls amb una mà i dient ‘Oiii tot el dia sense mirar cap pantalla’.

Joiera amb càpsules Nespresso >> Taller ocupacional.

‘Hi ha quelcom màgic en l’astorament d’un nen petit mirant el món o en el d’un jove emancipat mirant la nevera de cals papes’.  – Stendhal mirant amb el llavi tremolós una cassola de mandonguilles amb sèpia, dos paquets de brie i un paquetet de dàtils.

Hitler vivint al Born, acaronant a l’ombra un pla d’extermini de rubitos.

La meva imatge mental de David Hume li inclou sempre un braç amb cabestrell.

– – –

-On és en Javi?

-A la seva Javitació.

-Vas proposar el nom només per un dia fer aquesta broma?

-I ho tornaria a fer.

– – –

El 9N ha estat una cortina de fum de la Generalitat per esquivar el tema realment insostenible: L’OVERBOOKING DE NENES QUE ES DIUEN MARTINA.

‘Esquarterar un individu’

El biruji fa estalviar en cafè (Beneficis del biruji, ed. 2014. Barcelona: Seix-Barral).

La delgada línea roja entre ‘dinamitzar’ i ‘dinamitar’.

El cigarro de després que la nevera deixi de fer soroll.

Deixa un comentari

