118. EL RACÓ DE L’OLALLA

Vaig preguntar a una amiga si havia vist la meva última entrada del blog i em va dir que estava ocupada en coses reals :(

:) i què més real que un podcast gravat per Skype amb gent que s’ha conegut a Twitter, que són les noves classes de country? REAL COMO LA VIDA MISMA. Senyores gallegues, escatologia, ‘La melsa la nostra amiga’ i moltes* coses més a la nova edició del Portaupríns Young Hostel.

Amb un tall de veu que ens dedica el puta Francesc Mauri!

Quan teniu oportunitat de sentir-lo parlar, anaquet home, eh, eh?

Res més a dir, sé que us he tombat aquí.

papyh,

amb https://portauprinceyounghostel.wordpress.com/2015/03/02/port-au-prince-young-hostel-3×03-nunca-choveu-que-non-escampara/. Convidat especial (no en aquest sentit d’especial, a veure, com sou), @Joel_Cockburn.

*

– – – (deliciós número d’interludi musiquel) – – –

*

And now, some tweets.

 *

La vida és allò que passa entre les 17:14 d’avui i les 17:14 de demà.

‘El comte de Gmail’ i altres noves aristocràcies.

Si dius com a resposta a ‘Quan hi vas?’ ‘Jo vaig dilluns’, dilluns passa a ser adverbi i no pot significar res gaire guachi.

‘Aixella’ és una paraula que ja ve suada de fàbrica.

Estar emancipat està molt bé: arriba el cap de setmana, fas un saltiró a l’altra banda de la brecha digital i dines a ca tons pares.

¡Descubre ahora el increíble poder rejuvenecedor de cagar jugant al Tetris!

Portar un canari a la mina per si hi ha gas grisú. Portar un gat a casa per si hi ha un racó ideal i ultracòmode encara no advertit.

Cobrar en niggah.

Anar a comprar el pa. Turisme quilòmetre zero.

Rebutjar sexe o droga com si fos un platet de galetes. ‘Noo pro merci :)’

‘És curiós; suposo que mai he deixat de ser la nena que era. Hauria d’anar a l’endocrino.’

L’aigua de la dutxa va perdent pressió. D’aquí poc aspirarà lleument.

– – –

Anar al tanatori i preguntar on pots endollar l’iPhone. Davant les mirades de reprovació cridar ‘QUÈ PASSSSSA LA VIDA CONTINUA NO?’.

@fiodorpacheco ‘Perdoneu, podeu enretirar aquesta caixa? (el taüt) Hi ha l’endoll darrere…A ELL NO LI IMPORTA ‘

@oyesherman ‘No som res. Sense bateria. Aparti, senyora’.

@fiodorpacheco ‘Aviam, haig de respondre un tuit, COSES DE VIUS, sabeu?’

@lajosepa “ja li podeu treure el mute”

– – –

¡Poned ilusiones ópticas en los libros de filosofía! ¡Primero les confundirá y luego les inducirá inevitablemente a aprender!

Endreçaria l’habitació però no vull arriscar-me a destruir possibles cures encara desconegudes per la medicina occidental.

NO IMPRIMIR COMPROVANT NO VEURE SALDO A PANTALLA LALALA TOT VA BÉ EL MÓN ÉS UN LLOC PRECIÓS I ELS MEUS PARES S’ESTIMARAN SEMPRE

No sé si evolutivament la meva tàctica d’autoinducció de coma quan tinc problemes està molt ben considerada, no.

Sé parlar en tres idiomes i callar en tota la resta JEJEJEJEJE (pinyo merescut).

Aquella flamarada maníaca que t’encén els ulls quan el programa et pregunta si desitges guardar els canvis i tu dius, ‘QUINS CANVIS’.

Roger de Llúdria com a transformer nostrat.

Em trenaré els cabells amb espígol perquè ja sóc casadora, ai pare, i perquè aquest matí tot el que sigui menys treballar.

Deixar les plantes de nit a la porta del convent perquè els donin la vida que tu no els pots oferir.

Escriure un llibre, plantar un arbre, tenir un fill i altres maneres de procrastinar. Que per cert, procrastinar sempre té una R mòbil.

– – –

-T’agrada el quadre nou? -Bé, existir existeix; això és innegable. (És tan putamerda que l’únic terreny no perillós és l’ontologia).

@berta_grim Que existeixi és molt, si és tan putamerda. Jo seria més prudent: “Bé, aquest quadre existeix o no existeix; això és innegable.”

@oyesherman ‘tingues amics filòsefs i t’alicataran les bromes fins a deixar-les irrefutables’, que deia la meva tia. Gràcies Berta.

– – –

@elputoalridge Avui al tupper porto amanida de pasta, seitan i falafel. Cantem tots junts la cançó de l’.

@oyesherman el que em preocupa és que has invertit el total de calories que això t’aporta en escriure aquest tweet i que ara moriràs.

@elputoalridge I el falafel està fet al forn, no fregit. Estic escrivint això des del cel.

– – –

-Per l’enterrament de la teva mare havia pensat en una cerimònia com ella: senzilla i curta.

-Home mossèn.

DA GRÀTUIT OFFENSIVE MOUSSEN.

– – –

Necessito títol d’anglès, em trauré el First. Així acreditaré que em sé els animals de la granja, moltes cançons i comptar fins a 12.

Hi ha babuins que alçarien les celles i apartarien la vista un punt incòmodes si em veiessin menjar una taronja.

Little bosses mirant Infojobs en plan Tinder.

– – –

-Què volen aquesta gent, que truquen de matinada.

-Que te llevis, Maria del Mà, que són ses putes dotze.

-Tinc ets horaris girats, vale?

– – –

Acabar un tuit amb ‘De res’ quan el que acabes de dir no ha servit en cap sentit a absolutament puta ningú ni mai ho farà. De res.

@quimtestar Serveix per fer ràbia. De res.

@oyesherman Nyiminyiminyí mi. De res.

@quimtestar AI BUENU

@oyesherman (ep, que el teu tuit estava bé, seguia l’estructura info inútil + de res com volent dir que el que s’acaba de dir és útil. 7/10)

@quimtestar No està mal.

@oyesherman Ja et trucarem.

@quimtestar (despenja l’auricular per assegurar-se que hi ha línia)

– – –

Secretament desitjo que algú em faci enfadar tant que quedi justificat que pixi en una olla, la deixi fent xup-xup i marxi de casa seva.

El RT com a COMPROMÍS, com a SÍ QUIERO, com a TU EM REPRESENTES, com a NO FA EXTRARISSA PERÒ TINC UN DIA BONHOMIÓS

M’estic enamorant d’una màquina, rollo Her, però sense software ni cap tipus de glamour. Me & mY mAntitaA elEktrikAh 4é.

– – –

Busco idea per disfressa. Tema Llatinoamèrica. Si no m’ajudeu aniré d’aguacate. És una amenaça.

@Modgi fidel castro en camilla i-de-repent… Zombie

@vsalaf Guantánamo, QUÉ?

@6matica De Cristo Redentor, OYE!

@esthersabo Tres possibilitats: Delfín Hasta El Fin, La Tigresa Del Oriente o Wendy Sulca –

@Joel_Cockburn   A-shermanats aniríeu caminant. (nota: disfressa col·lectiva)

pan

@lajosepa ves de tutorial de youtube

@zuvielzirkus La meva idea és que canviïs d’amistats.

– – –

*

 

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

