125. ARRÒS NIGGA

‘I què estàs fent, exactament, ara?’
Per fi s’han acabat els dinars de Nadal on em serveixo més vi mentre m’omplo la boca de torradetes quan m’ho pregunten. Per fi, tot enforquillant un altre filet de salmó fumat, puc clamar orgullosa què estic fent exactament. Perquè des que vaig acabar Humanitats i el meu postgrau de Numismàtica Iraniana Contemporània he fet de tot. 

Tercer any d’Arroz Negro!

Tema: LA LUCHA CONTRA EL MONSTRUO

Frase: M’has conegut en un moment estrany de la meva vida

Element visual: Cercle viciós

Dibuixant enredat aquest any: Oriol Roca, l’artista trv pvnk més prolífic amb la web més concisa.

Llitgiu i si us agrada voteu! Si no, feu que no amb el cap mentre bufeu lentament i voteu també.

***

LINKS TRILEROS.

¿DÓNDE ESTÁ EL CUENTO?

                                              Aquí,

aquí

                                                                  o aquí?

*

Miao!

*

*

Anuncis

2 thoughts on “125. ARRÒS NIGGA

  1. Eugeni ha dit:

    Hola Maria de tant en tant penso en el teu blog. Busco i el trobo. Aquest cop el cercador m’ha portat, també, a entrades you tubers i vimeos. Veig que també et posa mostrar-te com una crooner de la paraula per donar veu a les teves històries, com sempre, molt personals.
    M’encanta seguir aquest activisme literari teu que en fa descobrir llocs físics i virtuals que em fan pensar en una escena (no siguis cruel per la paraula que utilitzaré) underground. Carmel speack inclòs.
    Estem en temes del 50è aniversari de l’Heura i si tens temps escriu o passa’t. Ja saps quins són els horaris de finestreta. Bé, amb cita prèvia, el temps s’escriu a la carta.
    Una abraçada.
    Eugeni

Deixa un comentari

