Capítol CXXXI: De quan jo tenia quatre anys i la meva àvia em va dir ‘Nena, aconseguiràs tot el que et proposis’. Després va pensar un moment i va dir ‘És clar que algú es pot proposar que tu no ho aconsegueixis. Llavors serà una lluita titànica on al final o tu o l’altre acabarà fracassant, i algú no haurà aconseguit el que s’ha proposat. Hm.’ Es va aixecar i se’n va anar murmurant ‘Haig de donar-hi voltes’. Em vaig quedar allà asseguda sola al costat de la magnòlia, i al cap d’una estona, per fer alguna cosa, vaig llepar una pedra.

Doncs això.

 

*

Anuncis

Deixa un comentari

